Vesta de salvare Sea-Doo Motion PFD Black unisex
Descriere
Material poliester rezistent.
Insertii din spuma de polietilena.
Spuma segmentata in partea inferioara a spatelui pentru un confort sporit.
Bucla la ceafa pentru a va atasa ochelarii de vesta.
Carcasa: 100% nailon
Izolatie: 100% polietilena extensibila
Istoria Sea-Doo
Sea-Doo este o marcă canadiană specializată în ambarcațiuni personale (PWC) și bărci, fabricate de Bombardier Recreational Products (BRP). Fiecare model Sea-Doo dispune de un jet de apă acționat de un impulsor. Fabricarea tuturor modelor de PWC Sea-Doo are loc în unitățile BRP din Querétaro și Juárez, Mexic, în timp ce motoarele Rotax sunt produse la fabrica BRP din Gunskirchen, Austria. În 2016, Sea-Doo deținea o cotă de piață semnificativă de 45,8% din segmentul PWC.
Prima ambarcațiune personală introdusă de Bombardier a fost Bombardier Sea-Doo, lansată în 1968. A fost concepută de Clayton Jacobson II, care ulterior avea să dezvolte mai popularul Kawasaki Jet Ski. Laurent Beaudoin de la Bombardier a fost, de asemenea, profund implicat, căutând să replice succesul snowmobilului Ski-Doo în cadrul segmentului PWC. Promovată ca „Scooter Aqua cu propulsie pe jet”, prima ambarcatiune personala Sea-Doo avea dimensiuni de 1,6 m și 2,5 m, asemănându-se cu o farfurie zburătoare. În anul său de debut, era echipată cu un motor de 320cc răcit cu aer, capabil să atingă viteze de 40 km/h. După ce au fost primite plângeri legate de supraîncălzire și ineficiență, a fost actualizată în 1969 cu un motor de 372cc răcit cu apă. Utilizatorii au raportat frecvent disconfort din cauza scaunului său plat și a mânerelor din oțel inoxidabil, minim padat, furnizate de Ski-Doo. După doar doi ani pe piață, producția a fost oprită.
Marca Sea-Doo a fost reînființată în 1988 sub Bombardier. Până în 1995, vânzările anuale ale Sea-Doo au depășit 100.000 de unități, semnalând o întoarcere pozitivă în cifrele de vânzări în scădere ale companiei. Până în 1997, compania a înregistrat 212 milioane de dolari în venituri, recâștigând peste jumătate din cota de piață PWC. În 2022, în timpul invaziei rusești în Ucraina, ambarcațiunile personale Sea-Doo au fost adaptate în vehicule de suprafață fără pilot explozive, folosite pentru a ataca navele navale rusești de la baza navală Sevastopol.
Modelele Sea-Doo se împart în cinci categorii distincte: Recreație, Sporturi de Remorcare, Touring, Pescuit Sportiv și Performanță.
Gama de bărci sport cu propulsie pe jet Sea-Doo a inclus mai multe modele, inclusiv Sportster 150 cu patru locuri disponibil în variante de 155 cp sau 215 cp, Speedster 150 cu patru locuri cu 255 cp și Speedster 200 cu șapte locuri având 310 cp. A existat, de asemenea, un Speedster 230 care putea acomoda până la douăsprezece persoane. Modelul Wake 200 a fost conceput pentru wakeboarding, în timp ce cele două modele Challenger - Challenger 180 și Challenger 210 - ofereau o experiență mai luxoasă, cu mai puțin accent pe sportivitate. În 2012, BRP a suspendat producția de bărci sport, citând o scădere a vânzărilor globale în industria maritimă. Această decizie a dus la pierderea a 350 de locuri de muncă, afectând în special fabrica din Benton, Illinois.
Modelul Sea-Doo Spark, lansat în 2014, a fost destinat atragerii de noi clienți în piața PWC în scădere. A fost dezvoltat pe parcursul a opt ani și a fost numit cod CAFE (curat, accesibil, distractiv și ușor de utilizat), având o structură unică a carenei și punții din polytec pentru a reduce costurile și greutatea. Spark a devenit rapid cel mai bine vândut model din gama Sea-Doo.
În august 2021, BRP a lansat o barcă tip ponton numită Switch, iar producția atât de bărci sport, cât și de ambarcațiuni personale continuă, însoțită de o creștere a cotei de piață, vânzărilor și, nu în ultimul rând, a popularității.
Rămâneți aproape de noi pentru a vedea ce urmează pentru marca Sea-Doo!